środa, 7 września 2011

polecamy kota

ja polecam Szyrketa* piękne kotki o róznym zabarwieniu rasa spokojona charakteryzują się sierścią o kilku kolorach mają śliczne zielolone oczy i piękną lśniącą sierść przyjazne spokojne, potrafią utrzymać czystość z łatwością się uczą lubią pieszczoty, mój przytulał łapki dop szyi bo to miejsce mamy najcieplejsze i spał aż go nie obudziłam. Ja miałam kociczke była ze mną 3 lata najcudowniejszy kocurek na świecie:):P:):)

--

Moge polecić maine coona. Niestety nie jest to kot tani, jak również utrzymanie jest droższe niż każdego innego. To duży kot, sporo je, dużo się załatwia, więc i piasku więcej zużywa.

--

kociska są obrzydliwe i wredne.paskudne stworzenia.kto ma kota,ten stanie się violettą villas

fanimal.pl

*Szylkret to umaszczenie kota

Brak komentarzy: