środa, 2 maja 2012

Dziwne Obiawy gaznika Pomocy !!!


 adamus » 18 Sie 2011, 23:58
Witajcie Trochę długi tekst Ale przeczytajcie

Mam bardzo dziwna usterkę z gaźnikiem i jestem całkiem skołowaciały Jak kupowałem skuter (u sprzedającego) jeździł odpalał Ale gaźnik trzeba było wyregulować bo trzeba dłuższego chwile go kręcić Przyjechałem do domu stawiam go z przyczepki chce odpalić A tu nic żadnej reakcji, Patrzałem iskra jest ścięgnełem wężyk z kranika paliwo nie leci dmuchnąłem pompką w wężyk i nagle poleciało paliwo siurkiem założyłem wężyk po chwili skuter odpalił zrobiłem rundę jechał w miarę dobrze. Dzis rano chce odpalać a tu zero reakcji wymieniłem kranik (Jak sciągne węzyk od paliwa to nie leci tylko jak kopie kopką)regulowałem, regulowałem skuter zaczął zapalać i obroty w miarę wyregulowane skuter chodził ale wolnych obrotów nie szło ostawić Jak sie zatkało palcem miejsce tam gdzie filtr to chodził na wolnych, dodałem gaz i skuter gasł przy założonym filtrze też gasł. Po tym momencie jak trochę pochodził zgasł i nie idze juz go odpalić nawet na sekundę. przełożyłem cały gaźnik od innego speeda kolegi i żadnej reakcji Ale jak założyłem ten mój gaźnik nie do końca wyregulowany do speeda kolegi zapalił za 2 razem i na obroty sie wkręcał

forum speedfight.pl

Brak komentarzy: