piątek, 10 lutego 2012

planowo.pl

Co myślicie o tym aby telewizor zastąpić rzutnikiem? Czy takie rozwiązanie się sprawdzi? Fajna chyba to musi być sprawa ponieważ za podobną cenę mogę mieć obraz ilu calowy tylko zechcę. Jak z żywotnością takiego sprzętu? A pobór prądu, co będzie bardziej mniej prądożerne?

--dla mnie fajny pomysł. ale chyba takie rzutnik będzie wytwarzał dużo ciepła...

--jak najbardziej tak, ale tylko wtedy gdy jest na to miejsce i jeśli nie będzie Ci to przeszkadzać na co dzień przy oglądaniu wiadomości, reportarzów, a nie filmów

--Używając żutnik do oglądania prog.telewizyjnych nie będziesz musiał płacic abonamentu za posiadanie telewizora

--JA ostatnio używałem projektora della super no naprawdę zrobił na mnie wrażenie obraz jak żyleta prosty w obsłudze i z dobrych materiałów naprawdę super marka . Niestety koszty wymiany lampy w projektorach jest kosmicznie drogi można za to kupić całkiem dobrego lapka a wogóle każdy projektor bardzo mocno się grzeje i długo wyłancza. Jak masz dużo kasiory to warto kupić projektor a jak nie masz to nie kupuj bo są duże koszta eksploatacji i naprawy. W dodatku w polandi serwisy markowych marek robią łaskę że z tobą rozmawiają i za samą rozmowę telefoniczną przez 1 min z serwisem lub pomocą techniczną możesz płacić [14zł +wat za połączenie 1 min :) ] A w dodatku rozmawiasz z samymi automatami zanim ktoś odbierze a i w większość gwarancja to fikcja :) Sama naprawa projektora wiem że trwa (wymiana lampy ok 10 min) może mniej w serwisach 1 miech jak dobrze pójdzie . Za robociznę biorą standardowo 270 zł nawet 380zł nie wiem za co :) lampa 2000zł standard cena w wzwyż . A zapomniałem dodać jak że to serwis po gwarancyjny MARKOWY i nie jest chamski i z tobą rozmawiają . Podsumują Jak masz firmę to się opłaca a tak do domu to moim zdaniem nie :) lepszy tv.

--Ja mam projektor ledowy. Czy zastapi Ci TV? Wątpię. Przyjemnie się ogląda. Zywotność żarówki ledowej jest nieporównywalna do tej zwykłej. Jednak proszę wziąć pod uwagę: krótkie kable, kiepsko działające wi-fi, hałas, i to że trzeba zagospodarować miejsce. Pozdrawiam

Brak komentarzy: