niedziela, 5 lutego 2012

Rarytas - Stół Jajo ->Dla konsera
Witam mam na sprzedaż stół jajo .Po niemiecki ,ładnie rzeźbiony, oczywiście dla konsera zabytkowych mebli .Stan jaki na zdjęciach . Drzewo nie jest uszkodzone pod względem pleśni czy grzyba (stał w domowych warunkach ) Mam również maszyne poniemiecką sprawną .Wiecej informacji telefon
--
ŻERANDOL DREWNIANY
--
Nie dawno felgi oryginalne zostały podane profesjonalnej regeneracji i po lakierowane na biało .Auto stoi na oponach zimowych ,dodatkowo dodaje opony letnie w bdb stanie . .Samochód jest bez wypadkowy. Nic w nim nie stuka i nie puka . Stan techniczny ogólnie jest wzorowy .samochód dobrze się trzyma drogi . Każde spojrzenia ludzi na to auto jest bezcenne
--
Co do zrobienia? jedyne mankamenty to by trza było założyć błotnik ,który ściągiem (dodaje do skutera) jeden plastik pod kleić . Myślę że to wszystko . Spalanie jest śmieszne bo 3 litry max . A osiągi myślę że ponad 80kmh (zależy od masy ) Jest na dotarciu więc nie powiem szczerzę ile jedzie ,bo docieram . Skuter jest w ciągłej eksploatacji ,dojeżdżam nim do szkoły .Szkoda mi go sprzedawać ,ale czas na coś z wyższej półki .A cena która figuruje jest banalnie śmieszna w porównaniu do tego co włożyłem w niego .Jeżeli nie dostane tyle ile chce ,to po prostu nie sprzedaje,Jestem otwarty na oferty,cenna do lekkiej nego . Więcej info pod gg lub tel . Pozdrawiam

--
tablica

Brak komentarzy: